21 sept 2010

Exakt 2 veckor kvar tills Barcelona, vid den här tiden kommer jag vara vid arlanda. Men efter förra gången då inget blev som jag trodde det skulle bli, har jag låga förväntningar. Det får bli som det blir helt enkelt. Måste fixa skjus ner till arlanda också, det vore jobbigt att släpa allt på tåget och syrran jobbar nog. Men det fixar sig alltid. 

Port vell, tror det är hamnen där jag ska bo i Barcelona.


Idag har jag ingen vidare energi alls, jag hatar förkylningar. Förr kunde det vara ganska skönt att bli småsjuk och mysa ner sig i soffan men nu för tiden blir jag bara rastlös och vill göra nåt. Ska tvinga mig själv att bara ta det lugnt idag så orkar jag jobba imorgon om det finns nåt dagis som behöver vikarie här i närheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0