6 sept 2010

Klockan är 01.00 och jag borde väl sova men är alldeles för pigg för det. Har sådan beslutsångest över vad jag vill göra. Au-pair kontaktade mig idag, 2 ifrån Barcelona och en verkade helt perfekt. Jag aktiverade mitt konto på au-pair sidan igår och har fått 4 intresserade familjer och att 2 av dom var just från Barcelona är så jädra bra. Det är bara dit jag vill åka om jag ska åka så därför det känns som jag har sånt flyt med allt just nu. Men kanske inte ska bekymra mig i förväg. Tror jag gör så att om jag får jobbet i Stockholm så stannar jag där annars så drar jag till Spanien, det är fan bra. Så ska jag göra. Dåså, nu ska jag inte tänka på det mer. Idag träffade jag underbara Malin som jag inte träffat på flera månader. Hon har världens finaste bebismage också. Vi käkade middag och fikade på stan, sen slappade vi hemma hos henne. Så det var en riktigt mysig söndag, saknar att inte ha malin bara 5 min bort men skönt att ha henne hemma några dagar iaf. Aja, blev ett långt inlägg, slänger upp lite bilder från Malloca sen ska jag se en film tills jag somnar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0