23e februari

Jag vill resa och göra nåt så jag blir galen, tittar efter jobb i London eller USA hela tiden utifall det kanske kommer nåt till sommaren. Fast på ett vis vill jag bara hitta rutin här hemma, jobba så mycket jag kan och träna hela kvällarna men när det väl kommer till det ger jag bara upp, känns inte som att det är någon vits med det. Skulle börja spanska kurs på torsdag men de har fortfarande inte fått ihop de medlemmar som behövs så kanske inte blir av! Jag vill ha en fin lägenhet och gå i en bra skola på Manhattan och jogga i centeral park. Eller bo i CA och vara i vattnet hela året runt, lära mig surfa. Eller vara typ 60 och haft ett bra liv bakom mig och bo i en liten stuga på landet med massor av hundar och katter (snälla katter som gillar att gosa och ligga och sova runt huvudet på en, som Leo gjorde) Ha en fin trädgård som min man kan ta hand om eftersom jag inte gillar det, och bara kunna sitta på verandan med ett glas vin och en bok. Självklart ska jag bo på ett ställe där det aldrig blir vinter, lite småkallt så man måste klä sig i tjocktröja några veckor men ingen jäkla snö, hur fint det än är när det snöar.

Aja, men inte så många år kvar tills jag kan sitta på min veranda och ha en liten emil igen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0