3e februari

Händer inte så mycket just nu, har jobbat 2 dagar på dagis och ska börja 7.30 imorgon igen. Tror de närmsta månaderna kommer vara ett ekorrhjul av jobb och menlösa tidfördriv som att försöka på magrutor (haha). Så framtiden ser ju sådär ut just nu men ska tänka på New York, London och en miljon andra ställen dit jag en dag vill åka. Jag längtar efter mitt livs äventyr, önskar jag kunde ansöka med Kimmy till amazing race, jag kan inte släppa tanken på en tävlig som tar en runt världen på några veckor. Känns tävligskänslan igen och att ha en klart mål framför sig. Någon som vet hur man kan bli amerikansk medborgare för några månader? ;) Kanske ska försöka hoppa fallskärm till sommaren, det vore nåt. Och ska kanske ta spanskalektioner, då gör jag nåt vettigt iaf!

Ska försöka skriva oftare nu ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Gift dig med en amerikan! :D

2011-02-04 @ 15:51:03
URL: http://erikahej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0