6e februari

Jag måste packa upp men vill verkligen inte. Jobbigt att behöva greja med det och kommer kännas fel att ställa resväskan på vinden. Då betyder det ju verkligen att jag inte ska åka någonstans på ett bra tag. Inte för att jag skulle orka det nu heller men att inte ha några såna planer gör att jag känner mig lite nere nu, men som jag sa förut så ska jag iväg när jag har lite mer pengar. Har funderat mycket på London, närmare och billigare att åka dit än till New York. Ett fint litet ärr har jag fått på handen också efter att jag brände mig på ugnen i BCN, men har jag tur syns det inte lika mycket snart!
Nu ska jag börja med upppackningen så kanske jag är klar tills imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0