Måndags kväll

Hej!

Idag fick jag ett ryck och tog en promenad ner på stan när jag inte fick nåt jobb! Köpte faktiskt ett månadskort på friskis så nu jäklar ska det bli träna av. Har bokat spinnpass imorgon eftermiddag så hoppas att det funkar med jobbtiderna om de ringer. Läste på tyras.se och hittade en blogglista så tänkte faktiskt prova en gång ;)

När vaknade du imorse?
Svar:
Vid kl 8.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar: "
Funkar mobilen?" eftersom de inte hade ringt om jobb och min mobil stänger av sig ibland.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Det var nog inte imorse men ringde Erika någon gång på dan och sa att jag var en stolt innehavare till friskiskortet.

Vilket humör är du på?
Svar:
Toppenhumör, pigg och glad som en kexchoklad. :)

Vad har du på dig just nu?
Svar: 
Mina så kallade "grannypants"(leggins), vit, lång tröja och strumpor.

Har du ont någonstans?
Svar:
I ryggen bara.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Tror jag har lite chokladpudding från i helgen så tror jag ska mixa ihop den sen.

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar: 
Haha, hm, sist jag fick lön var det i BCN så det var 500kr i veckolön.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Mjölk, juice, ris och wokgrönsaker tror jag, och bostongurka.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Facebook såklart.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Ikväll blir det inget speciellt, se någon film eller fortsätta på första säsongen av Californcation.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Det kommer jag inte ihåg men det var noh på MP3n så antagligen någon av Kid Cudis.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Hm, tror jag var hemma, kanske lagade mat.  

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
 Har redan fått en om att bloggen blev fin. :)

När fotade du något senast, och vad?
Svar:
Tror jag tog kort på solnedgången igår, kunde inte låta bli ;)

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Done and done.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Soffan, väggen eller fotöljen, om jag böjer på mig kommer jag åt bordet också.

Vad tror du att klockan är?
Svar:
Vet att den är 20.10, svårt att låta bli att kika i hörnet.  

Vad borde du göra idag?
Svar:
Borde kanske ha tagit en långpromenad, är ute så lite men så jäkla rädd för att halka och bryta nåt.

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Tänkte fortsätta ha det jag har och sen min stora crew t-shirt från BCN att sova i. :)

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Shit, att tänka ut ett bra svar på det. Kanske fråga de som tar hajarnas fenor varför de inte bara hugger en gång till innan de skickar de i vattnet för att dö. Varför de inte kan göra den barmhärtigheten. Haha sorry, men det jag funderar på just nu. Jag skyller på aftonbladet som lägger upp för mycket videos. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0