5e januari

Var ett tag sen nu men har inte känt för att blogga nåt. Stör mig bara på hur bloggen ser ut.

Men iaf i söndags hängde jag med kusin Isa till stockholm och gick på gayklubb. För det första kändes det konstigt att gå ut en söndag och sen att det var en gayklubb på en båt gjorde det inte mindre konstigt. Först var vi hos Isa och käkade lite och sen tog vi bussen ner på stan. Träffade mycket turister så vi pratade engelska halva kvällen, träffade en riktigt trevlig kille som vi hängde med resten av kvällen också.
Kom hem vid 4 och sen vaknade jag vid 5 igen av att Isas pojkvän skulle upp till jobbet och sen var det svårt att somna om så sov bara några timmar. Sen var jag hos syster i 2 nätter och lekte ihjäl med 2 busiga killar. Så nu ska jag ta ett bad och sen sova!

Jag och kusin Isa


Vi försökte ta bilder med allt glitter men det gick inget vidare.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0