21 mars 2011

Buenos dias.

Ny dag, men fick inget jobb idag. Låg vaken från 7.00 och väntade en stund på att de skulle ringa men telefonen var tyst så somnade om en sväng till. Drömde en helt sjuk dröm om att jag hade en råtta som jag hade räddat och nu måste se till att han inte sprang och bet andra djur i svansen så var tvungen att hålla i honom hela tiden. Sen hamnade jag utanför min gamla skola och fick en bil!!!!!!! Vaknade i ett lyckorus av att köra igen. Nu när snön börjar försvinna och de snart tar bort allt grus finns det inget bättre än att köra på rena gator.

Nu ska jag sätta mig med lite spanska glossor, hittade en hemsida så det fördriver tiden lite innan jag ska träffa upp Sandra!

Spanska glossor-


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0