2a mars 2011

Buenos dias!

Jag är lite slut i benen efter spinningen igår. Och jag insåg ungefär 10min in i passet att jag hade helt fel skor. Jag hade min gamla dansskor som är väldigt tunna vilket resulterade i att pedalerna nästan gjorde hål i dom. Gjorde så ont ibland att fötterna började domna bort men det gick iaf. Måste se till att hitta några tjockare tills nästa gång på torsdag! Förhoppningsvis ligger det nåt par i garderoben.
Nu ska jag se ännu ett avsnitt av Californication, är redan inne på andra säsongen. Måste säga att jag trodde serien skulle vara lika bra som Entourage men den kommer inte ens i närheten. Handligen är alldeles för deppig.

Californication trailer-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0