Sötsugen.

Åh, vad gott det skulle vara med godis nu, typ sura flaskor och geisha. Längtar efter en pirog också, började äta det efter att jag åt det hos syster när jag var liten och vart fast. När ska de göra vegpiroger? Fast dom kan strunta i det om det inte smakar lika. 
Idag på coren gick det ganska bra, kändes mer som ett balans pass. Gjorde inget annat än att balansera på ett ben i olika ställningar eller på alla 4 i massa övningar. Bara att inse att jag måste träna på det för det vinglade väldigt mycket ibland. Men kändes inte som så mycket träning för magen, och inte speciellt mycket för ryggen heller. Tråkigt! På en timme var det ungefär 3min av sit-ups. Så jag hoppas de andra passen fokuserar mer på det.

Nu ska jag se film och käka en morot. Tror jag ska våga mig på Madhouse.

Trailer-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0